30th Pezcoller Symposium 2018
30th Pezcoller Symposium 2018
REGISTRATION FORM
* Required field

Please register using this form within June 9th:

      
      
      

Registration Fee *

The registration fee includes:
  • participation to the symposium
  • congress kit
  • working lunches
  • coffee breaks
  • On 25th June: visit to Mezzacorona Winery, symposium dinner and transfer by bus (if requested). Pick up point and departure time from Trento to Mezzocorona will be communicated onsite.
Participation for researchers / collaborators / employees of local Research Centers, University of Trento and Public Institutions of the Autonomous Province of Trento is free of charge.

Method of payment *

Registration fees must be paid in EURO.

 

Bank Name: Banca Sella Spa

IBAN: IT 51O 03268 60160 052443850131

BIC/SWIFT SELBITIT2BXXX

Please specify the following Code "Pezcoller2018" followed by the participant full name on the bank transfer causal.

A copy of the bank transfer receipt must be sent by fax (+ 39 0461 824251) or e-mail to segreteria@orikata.it

      

Please indicate the invoice details:

 

Per partecipanti italiani:

FATTURAZIONE ELETTRONICA VERSO LE AMMINISTRAZIONI PUBBLICHE: si richiede, a tutti coloro che necessitano di intestare al proprio Ente di appartenenza la fattura relativa alla quota di iscrizione, di indicare tutti i dati fiscali dell'Ente Pubblico unitamente al CODICE UNIVOCO UFFICIO, dato obbligatorio al fine del corretto invio elettronico.

La fatturazione dell’iscrizione stessa dovrà essere autorizzata per iscritto dall’ente e inviata via fax al numero 0461 824251 o via email a segreteria@orikata.it

Si comunica inoltre che la richiesta di fatturazione agli Enti Pubblici non sarà più disponibile in sede congressuale, ma soltanto durante la fase delle iscrizioni online precedente all'evento.

ESENZIONE IVA: Si ricorda che la quota di partecipazione sarà esente IVA (€ 200,00) qualora venisse corrisposta da un ente pubblico (esente IVA ai sensi DPR n. 633/72 e successive modifiche). In questo caso la fatturazione dell’iscrizione stessa dovrà essere autorizzata per iscritto dall’ente e inviata unitamente alla scheda di iscrizione includendo i dati anagrafici fiscali dell’ente stesso.

Cancellation

Should you cancel your registration, the Organising Secretariat must be informed by fax or by e-mail.

The following cancellation conditions will be applied:

Notification received by 9th June total refund (handling fee: euro 20,00).

Notification received after 10th June no refund.

The appropriate refunds will be made after the conference. Refunds will not be granted for late arrival, unused services, unattended events or early departure from the conference.

Posters


 

OriKata organizzazione congressi, in accordance with Legislative Decree 30 June/2003 no. 196, declares that the above data will be used only for registration and activities strictly connected with the event. Our data processing is in conformity with the updated law. You may, at any time, exercise your rights pursuant to art. 7 of Italian L. Decree 196/2003, in particular ask for the amendment or cancellation of your data from electronic archives free of charge.